Wednesday, May 13, 2009

Idea-Idea dialu-alukan

Sesiapa yang mempunyai idea, tentang product yang sepatutnya saya jual dalam kedai impian ku ini amat saya hargai. Kerjasama adalah moto kedai ini.

Untuk permulaan, apa kata, anda yang berada diluar kuala lumpur atau lebih tepat diluar lembah klang untuk membeli barang-barang tiada dijual ditempat anda tetapi anda tahu, barang-barang tersebut ada dijual di lembah klang.

Nyatakan apa product tersebut, saya akan cari dan nyatakan berapa harga? Saya cuma meletakan harga perkhidmatan saya mencari dan menghantar kepada anda. Jika dua-dua pihak bersetuju, bank in ke akaun saya dan saya akan menghantar secara pos product tersebut.

Garage ni hanya menjual product yang diperlukan sahaja, anda tetapkan saya hantarkan. Sebagai contoh, pelajar universiti yang memerlukan buku-buku, saya boleh mencari dilembah kelang dan menghantar secara pos kepada anda. Anda cuma dikenakan caj perkhidmatan yang berpatutan.

1 comment:

  1. Saya nak komen apa yek...tak tahu la..selamat berjaya

    ReplyDelete